Ας μετριάσουμε την κατάθλιψη

Κατάθλιψη : μια ανάποδη ασθένεια που ταλαιπωρεί 120 εκατομμύρια ανθρώπους ανά τον κόσμο.
Πόσο συχνά νιώθουμε πως έχουμε κατάθλιψη; Πόσο συχνά κάποιος με κατάθλιψη μελαγχολεί;
Η κατάθλιψη είναι μια ασθένεια που χρήζει ιατρικής παρακολούθησης. Δεν θεραπεύεται με επιπόλαιες και επιφανειακές σκέψεις.

Υπάρχουν όμως κάποιες βασικές οδηγίες που μπορεί να ανακουφίσουν τους ασθενείς προσωρινά.

 

 

1. Ας πάψουμε να νιώθουμε υπεύθυνοι για τα πάντα. Δεν φταίμε αν στον κόσμο υπάρχει πείνα ή αν ένα φιλικό πρόσωπο είχε μια επαγγελματική αποτυχία. Ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του κι εμείς έχουμε χρέος να είμαστε απλά καλοπροαίρετοι.

2. Ας μιλήσουμε. Δεν χρειάζεται να κρύβουμε το πρόβλημα που έχουμε, από φόβο μήπως μας χαρακτηρίσουν καταθλιπτικούς ή δυσάρεστους στην παρέα. Το να υποκρινόμαστε συνεχώς τους ευτυχισμένους θα μας οδηγήσει αργά ή γρήγορα στην απομόνωση.

3. Ας φροντίσουμε το σώμα μας. Για τις γυναίκες κυρίως, αυτό σημαίνει να ντυνόμαστε όμορφα και να περιποιούμαστε τον εαυτό μας ακόμα κι αν πηγαίνουμε στο σούπερ μάρκετ. Η εικόνα που έχουμε για τον εαυτό μας επηρεάζεται πολύ από την εικόνα που βλέπουμε στον καθρέφτη μας. Η γυμναστική επίσης, είναι εντελώς απαραίτητη καθώς έχει επιστημονικά αποδειχθεί πως μπορεί να μειώσει τα συμπτώματα της κατάθλιψης ως και 50%.

4. Ας χορτάσουμε ύπνο. Τόσα και τόσα ευεργετικά οφέλη δίνει ο ύπνος στον οργανισμό μας. Προστατεύει από καρδιακά νοσήματα, από παχυσαρκία και άλλες δυσλειτουργίες. Η αϋπνία είναι άμεσα σχετιζόμενη με την κατάθλιψη. Ένα υγιές και προσαρμοσμένο στις ανάγκες του καθενός πρόγραμμα ύπνου είναι απαραίτητο.

5. Ας τραφούμε υγιεινά. Μια υγιεινή διατροφή προσφέρει τα απαραίτητα θρεπτικά στοιχεία στον οργανισμό μας, όπως βιταμίνες, ιχνοστοιχεία, πρωτεΐνες, υδατάνθρακες κλπ. Η υιοθέτηση μιας ισοροπημένης διατροφής θα μας αναγκάσει να προσέχουμε τον εαυτό μας φροντίζοντας το καθημερινό μας γεύμα.

6. Ας περιορίσουμε αρκετά αλκοόλ και τσιγάρο. Ο εθισμός σε ουσίες είναι τροχοπέδη στην αντιμετώπιση της κατάθλιψης ειδικά όταν η κατανάλωση των ουσιών αυτών γίνεται μαζί με την κατανάλωση αντικαταθλιπτικών φαρμάκων.

7. Ας μπούμε σε μια ρουτίνα. Η επανάληψη συγκεκριμένων δραστηριοτήτων σε καθημερινή βάση βοηθά στην ελάττωση του "κενού χρόνου". Ο πολύς ελεύθερος χρόνος μπορεί να λειτουργεί εις βάρος των ατόμων που πάσχουν από κατάθλιψη.

8. Ας χαλαρώσουμε. Από την άλλη, οι υπερβολικά πολλές δραστηριότητες μπορεί να μας δημιουργήσουν άγχος και πίεση και να επιδεινώσουν την κατάστασή μας. Ας αντιμετωπίσουμε την πραγματικότητα με πιο χαλαρή διάθεση, ας αναβάλουμε τις σημαντικές αποφάσεις για αργότερα και ας χαρούμε με τους ανθρώπους που αγαπάμε.

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ :

 

Η Σαντορίνη, τo πιο όμορφο νησί του κόσμου!

 

 

Θηλασμός και επιθετικότητα

 

 

6 τρόποι για επίπεδη κοιλιά...

 

 

Me, myself and I...

 

 

 

 

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Your Say!

Banner

Authors

Μαριλένα Παππά Ευρυδίκη Αμανατίδου Μαρίνα Φραγκεσκίδου

 

 

 

Γεωργία Λάττα Γιάννης Λαμπράκης Μαρία Δασκαλάκη

 

 

 

Μαριάννα ΤεγογιάννηΧάρης Γαντζούδης Σώφρονας Τριμπουλέ

 

 

 

Connect!

 

 

 

 

 

 

Copyright © 2017 Deity.gr. All Rights Reserved.