Αϋπνία και μεταβολισμός

Νέες έρευνες επιβεβαιώνουν τη σχέση μεταξύ έλλειψης ύπνου και παχυσαρκίας.

Έχει ειπωθεί ξανά από τους επιστήμονες, κατόπιν ερευνών, πως ο σωστός ύπνος, τόσο σε ποσότητα όσο και σε ποιότητα βελτιώνει το μεταβολισμό και συνεπώς προφυλάσσει από την παχυσαρκία. Ένας μέσος άνθρωπος που προσλαμβάνει φυσιολογική ποσότητα θερμίδων, ασκείται και κοιμάται οχτώ ώρες καθημερινά θα έχει υψηλότερο μεταβολισμό και άρα, λιγότερες πιθανότητες να παχύνει από έναν άλλο που προσλαμβάνει τις ίδιες θερμίδες, ασκείται το ίδιο και κοιμάται μόλις για τέσσερις ώρες καθημερινά.

 

Νευρική ανορεξία: μια βιωματική αφήγηση από τη Στέλα Λέτσιου

Γράφει η Στέλα Λέτσιου

Με αφορμή το βιβλίο μου «Anorexia Nervosa» είμαι σε θέση να σας πω, για την ακρίβεια, να φωνάξω δυνατά πως…

Η «Σταλίτσα» έχει ήδη αρχίσει να μεταμορφώνεται σε Στέλα. Ο αγώνας μου κατά της νευρικής ανορεξίας είναι αδιάκοπος, αλλά τον τελευταίο ένα χρόνο στέφεται εμφανώς πια με επιτυχία. Για πρώτη φορά στη ζωή μου έχω πάρει τον έλεγχο στα χέρια μου και παλεύω σκληρά και ουσιαστικά. Είμαι υγιής και μου υπολείπονται περίπου δυο-τρία κιλά επιπλέον για να λειτουργούν όλα απόλυτα φυσιολογικά.

 

Μετά το καλοκαίρι, επίσκεψη στο γυναικολόγο!

Το καλοκαίρι πέρασε και μαζί όλη η ανεμελιά στις παραλίες και στις αμμουδιές.

Το φθινόπωρο είναι η καλύτερη περίοδος για να επισκεφθείτε το γυναικολόγο σας, για το καθιερωμένο τεστ Παπ και για ένα γενικό γυναικολογικό έλεγχο.

Κι αυτό, γιατί μετά τα μπάνια και τις ξάπλες στην παραλία δεν είναι απίθανο για μια γυναίκα να παρουσιάσει κάποια μόλυνση στην ευαίσθητη περιοχή.

 

6 τρόποι για επίπεδη κοιλιά...

Όλες αγαπάμε τα όμορφα και τα εύκολα.

Και αν σας ρωτήσω πώς θα αποκτήσουμε επίπεδη κοιλιά, όλοι θα πείτε : με γυμναστική! Κανείς δεν αμφισβητεί τη σημασία της γυμναστικής.

Υπάρχουν ωστόσο τρικς, πέρα από την κουραστική και βαρετή γυμναστική.

 

Ο πνιγμός αφορά και τους καλούς κολυμβητές

350 περίπου άτομα στην Ελλάδα ετησίως χάνουν τη ζωή τους από πνιγμό.

Πολλοί νομίζουν πως πρόκειται για άτομα που δεν ξέρουν κολυμπούν. Όμως, όσοι δεν γνωρίζουν κολύμπι, δεν θα ανοιχτούν στα βαθιά και συνεπώς δεν θα κινδυνεύουν τόσο. Αντίθετα, οι δεινοί κολυμβητές είναι εκείνοι που κινδυνεύουν περισσότερο.

Ποια απλά συμβάντα στη στεριά μπορεί να είναι μοιραία στη θάλασσα;

 

Εφτά λόγοι που δεν αδυνατίζεις

Ποιες καθημερινές "αθώες" συνήθειες σου στερούν τη χαρά της ζυγαριάς;

1. Κοιμάσαι σωστά; Ο ύπνος ρυθμίζει δύο ορμόνες, τη γρελίνη και τη λεπτίνη, οι οποίες καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό το αίσθημα της πείνας και του κορεσμού. Ο ύπνος δεν φτάνει να είναι αρκετός, πρέπει να είναι και ποιοτικός.

 

Page 1 of 2

«StartPrev12NextEnd»
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Your Say!

Banner

Authors

Μαριλένα Παππά Ευρυδίκη Αμανατίδου Μαρίνα Φραγκεσκίδου

 

 

 

Γεωργία Λάττα Γιάννης Λαμπράκης Μαρία Δασκαλάκη

 

 

 

Μαριάννα ΤεγογιάννηΧάρης Γαντζούδης Σώφρονας Τριμπουλέ

 

 

 

Connect!

 

 

 

 

 

 

Copyright © 2017 Deity.gr. All Rights Reserved.